Thursday, April 15, 2010

Katil Untuk Anak Dara

Anak dara kecik tu dah pandai meminta minta. Berulang kali dok suruh belikan katil untuk dia. Sampai merajuk-rajuk.Oh, bukan ibu & ayah taknak belikan, tapi konon2 nak cari yg pendek sikit dari single bed yg biasa ada di pasaran.

Tapi cari punya cari, belek punya belek, tak berjumpa dgn apa yg dihajati.

Tadi dok belek2 website Ikea, berkenan lak dgn yg ini......


MELDAL single size day-bed frame RM349 (Last year's price: RM399).
Bila agaknya nak ke Ikea ye????



Ehhhhh.....choppp!!!
Yang ni pun berkenan gak....
tengok kat website Cavenzi



atau







2 comments:

  1. Set yg last tu cantik la ...

    ReplyDelete
  2. almira berkenan yg tu gak la eynda...hehe..
    terus suruh gi beli..amboi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...